تهران, واشنگتن و جاسوس هایی که می خندند

دوشنبه ، 4 مهر 1390 ، 11:15

خبر رئیس جمهور درست از کار در آمد و دو آمریکایی که به خاک کشورمان تعرض کرده بودند آزاد شدند و با سلام و صلوات به شهرشان بازگشتند تا مدعی شوند!

به گزارش بانکی دات آی آر, این دو به محض ورود به آمریکا در یک نشست مطبوعاتی حاضر شدند و ایران را به باد انتقاد گرفتند. برگزاری کنفرانس مطبوعاتی توسط این دو آمریکایی و سخنان آنان علیه ایران، در حالی است که آنان در آغاز ورود حتی به تمجید از مقامات ایرانی نیز پرداخته و تنها از دستگیری خود و نه شرایط زندان انتقاد کرده و در این باره، چیز دیگری به خبرنگاران نگفته بودند.

«جاشوا فتال» و «شین بوائر» در پاسخ به یک پرسش درباره اینکه آنان دولت ایران را خواهند بخشید، این گونه می‌گویند:

«پاسخ ما این است که‌ چگونه می‌توانیم دولتی را ببخشیم که به زندانی کردن شمار بسیاری از افراد بی‌گناه و زندانیان عقیدتی اقدام می‌کند؟ این مردم ایران هستند که متحمل فشارهای سنگین می‌شوند و دولتی بی‌رحم که احترامی برای حقوق بشر قایل نیست، بالای سر خود دارند.»

چه مظلوم و بی پناهی وطنم . هیچ کس نمی گوید این دو به همراه دوست شفیقشان که پیشتر آزاد شده بدون مجوز و طی مراحل قانونی وارد خاک ایران شدند و به صرف اینکه آمریکایی هستند تصور می کردند می توانند هرکاری بکنند و به هرجایی سرک بکشند. هیچ خبرنگاری از آنها نپرسید که چرا به قوانین دیگر کشورها احترام نمی گذارید؟

انقدر راحت رهایشان کردیم که مدعی هم شدند.چرا هیچ کس دستخطی از آنها نگرفت که پس از آزادی سخن کذبی نگویند. مدیران سیاست خارجی ما کجا هستند و به چه می اندیشند؟

==================

استخدام های مهم روز:

===========================

 

 

چرا کسی از عمانی‌ها  که برای آزادی این دو اقدام کردندتضمینی نگرفت که این دو پس از آزاد شدن، بازیچه دست سیاست‌های آمریکا قرار نگیرند؟

میگویند در عفو لذتی است که در انتقام نیست .اما وقتی عفو و بخشش از سر بی تدبیری وبی سیاستی باشد نه تنها لذتی ندارد بلکه بر غم و اندوه می افزاید.

مسلما مجازات تعرض به حریم قانونی یک کشور اعدام نیست اما لازم بود این دو تا پایان محکومیت 8 ساله ای که دادگاه برایشان تعیین کرده بود در دادگاه می ماندند .

این چندمین بار است که چنین کلاهی بر سرمان می رود. تکلیف شهرزاد اسیر در بند آمریکایی ها چه شد؟ آیا اقدام بشر دوستانه مختص ماست؟

اخبار منتخب بانکی دات آی آر:

==================

► استخدام های 4 مهر برای استان خوزستان-سری اول
استخدام مدیر بازاریابی و مهندسی فروش در یک شرکت تولیدی(تا 9 مهر 90) ◄

مطالب مرتبط
بنر