کدام حرفه، کار بیشتری تولید میکند ؟

دوشنبه ، 4 مهر 1390 ، 16:47

ارتش آمریکا، ارتش چین، فروشگاه های زنجیره ای وال مارت و بزرگترین رستوران زنجیره ای جهان به نام «مک دونالد» دارای بیشترین نیروی اداری در مقایسه با کارمندان شاغل در سایر ادارت و بخش های اقتصادی دنیا هستند.


به گزارش دادنا و به نقل از روزنامه واشنگتن پست، ارتش آمریکا با داشتن سه میلیون و 200 هزار نیروی اداری و سرباز، بزرگترین کارفرمای دنیا از نظر در اختیار داشتن نیروی کار محسوب می شود و پس از آن نیز ارتش چین با در اختیار داشتن دو میلیون و 300 هزار نیرو قرار دارد.

پس از این کارفرماهای بزرگ نظامی، فروشگاه های زنجیره ای "وال مارت" آمریکا با داشتن دو میلیون و 100 هزار کارمند قرار دارد. این فروشگاه زنجیره ای آمریکایی بزرگترین شرکت خصوصی جهان محسوب می شود و دارای  9 هزار شعبه در 15 کشور جهان است. بزرگترین رستوران زنجیره ای جهان یعنی "مک دونالد" نیز با داشتن بیش از 31 هزار شعبه در 119 کشور جهان و یک میلیون و 700 هزار کارمند در رده چهارم قرار دارد.

==================

استخدام های مهم روز:

===========================


رتبه های بعدی بزرگترین کارفرماهای دنیا، "شرکت ملی نفت چین" با داشتن یک میلیون و 700 هزار کارمند، "شرکت توزیع نیروی برق چین" با داشتن یک میلیون و 600 هزار کارمند، بخش خدمات ملی بهداشت انگلستان و شرکت راه آهن هندوستان هر کدام با داشتن یک میلیون و 400 هزار کارمند، اداره پست سراسری چین با داشتن 900 هزار کارمند و در آخر لیست شرکت تایوانی تولید کننده قطعات رایانه ای و الکترونیکی به نام "هون های" (مشهور به فاکس کان) با داشتن 800 هزار کارمند قرار دارد.

اخبار منتخب بانکی دات آی آر:

=================

 

► با حقایق اتاق بازرگانی ایران آشنا شوید
قطری ها چگونه ثروتمندترین کشور دنیا شدند؟ ◄

مطالب مرتبط
بنر