برای موفقیت در بازاریابی شبکههای اجتماعی مثل هر زمینه کاری دیگری باید با اصول و قانونهای موفقیت آن آشنا باشید تا بتوانید به بهترین شکل استراتژی بازاریابی آنلاین خود را در آن به اجرا بگذارید.
برای موفقیت در بازاریابی شبکههای اجتماعی مثل هر زمینه کاری دیگری باید با اصول و قانونهای موفقیت آن آشنا باشید تا بتوانید به بهترین شکل استراتژی بازاریابی آنلاین خود را در آن به اجرا بگذارید.
هرچه اسم برند سختتر باشد، اصطلاحا در ادبیات برندینگ به آن "برند بدقلق" گویند.
در بازاریابی ابتدا تقاضا را بیرون از محیط کسب و کار میسنجیم و سپس در داخل سیستم بر اساس اطلاعات بدست آمده ی بیرونی اقدام به تولید محصول مناسب میکنیم. اما در فروش، پس از تولید محصول اقدام به مذاکره با مشتریهایی میکنیم.
کارشناسان معتقدند که شنیدن صدای خنده در فضای دفتر کار اتفاق بسیار خوشایندی است. بنابراین اگر همچنین صدایی کمتر در محیط کاری شما شنیده میشود یا اصلاً شنیده نمیشود، در نگرش خود تجدید نظر کنید.
موسسات خدماتي از پر درآمدترين موسسات کشور هستند و تقریبا تمامي افراد جامعه از خدمات پستي استفاده ميكنند. در این مقاله درباره زیر و بم تاسیس دفتر خدمات ارتباطی صحبت میکنیم.
رویایی بعد از بيست سال خدمت در وزارت صنايع و تاسيس چندين پروژه كارى در بخش صنعت، به عنوان كانديداى وزارت صنايع به كابينهدولت خاتمى معرفى شد.
کلمههای ساده اما تاثیرگذاری وجود دارند که میتوانند یک کار معمولی را به یک کار شگفتانگیز تغییر دهند.
در این مقاله ۱۰ تفاوت بین افراد ثروتمند و افراد طبقه متوسط را عنوان میکنیم تا بتوانید از آنها برای آیندهتان استفاده کنید.
«محمد فاتحی» چگونه توانست در بازار شلوغ کیفهایی با برندهای خارجی، برندِ خود را معرفی کند؟
تولید گل و گیاهان زینتی و کاکتوس در سطوح گستردهای در کشور انجام میشود که بسته به نوع سرمایهگذاری و شیوه تولید حجم سرمایهگذاریهای متفاوتی را میطلبد.
چرا جایگزین کردن یک کارمند جدید به جای کارمند خارج شده از سیستم اینقدر هزینه دارد؟
ایتالیاییها به خصوص با خارجیها بسیار خوشمشرب هستند؛ شما میتوانید از آنها انتقاد کرده و با آنها شوخی کنید؛ آنها برای حس شوخطبعی شما ارزش قائلند.
گزارشی از فعالیتهای مریم نصیری کارآفرین برتر ملی، موسس شرکتهای افق تابان کاسپین و افق نوید پرشیا و مدیرعامل کارخانه تولید شمش.
در این شاخه هنری، عکاس از محصولات، کالاها، تولیدات و خدمات افراد یا شرکتها عکسبرداری میکند و از پیوندزدن آن با جلوه های بصری و با برانگیختن کنجکاوی مخاطب به پررنگ شدن آن محصول در ذهن بیننده کمک می کند.
بنابراین بسیاری از تصمیماتی که یک کارآفرین با آن سر و کار دارد حول محور استخدام نیرو و چگونگی حفظ و نگهداری از نیروها است. شناسایی سندرمهای مخرب قبل از فرآیند استخدام، میتواند بسیاری از مسایل را قبل از وقوع مرتفع کند.
برای فروش، اینکه محصول یا خدمتی ارائه دهید که مردم به آن نیاز دارند به تنهایی کافی نیست. بلکه باید استراتژیها که درستی آنها در گذر زمان اثبات شده اند را بکار ببرید.
بسیاری از ما در مواجهه با این نوع قیمت ها با خودمان فکر می کنیم که چرا این قیمتها انتخاب شدهاند، 19.900 تومان همان 20000 تومان است دیگر. اما داستان به اینجا ختم نمی شود، بیایید کمی دقیق تر به این سیاست در قیمتگذاری نگاه کنیم.
فعالیت شبکههای اجتماعی تیلور سوییفت به عنوان یک مطالعه موردی بسیار مفید میتواند به ما کمک کند بیاموزیم چگونه از این ابزارها برای فروش محصولات و افزایش وفاداری مخاطبین و مشتریانمان استفاده کنیم.
در بسیاری موارد، مجبورید در رفتار با کارمندان تان عادلانه و یکسان برخورد کنید، اما واقعیت این است که هر یک از پرسنل شما ویژگی های منحصر به فردی دارد و شما باید این موضوع را مدنظر قرار دهید.
استفادهی صحیح از نقشه در رانندگی میتواند شما را درسریعترین و بهترین مسیر به مقصد برساند اما همین نقشه دارای پیچیدگیها و مسیرهای مختلف است که اگر درست از آنها استفاده نشود ممکن است باعث بیراهه رفتن یک کسبوکار بشود.
در تهران، برخی جای پارک به شما میفروشند؛ بیکاری به آنها فشار آورده یا بلدند چه طور مردم را بچاپند؟
اگر مدیرتان از شما گزارش جلسه هفته پیش را بخواهد آیا به سرعت میتوانید آن را از لابلای وسایلتان پیدا کنید؟
مشتریان عصبانی بسیار دنبال یکی به دو کردن هستند و اگر فروشنده هم عصبانی شود کاملا اوضاع خراب خواهد شد. لطفا خودتان باعث شعله ور شدن این آتش نشوید با استفاده از تکنیک ASAP مشتریان خشمگین را مدیریت کنید.
حرفهای که همه با آن آشنایی داریم و حتی شاید در مواقعی از زندگی آن را تجربه کرده باشیم. حول و حوش میلاد حضرت زینب (س) و روز پرستار، به معرفی این شغل میپردازیم.
هدف این مقاله معرفی اجمالی تکنیک هایی است که به کارمندان کمک می کند تا با اثرگذاری بر مدیر خویش، در مقایسه با سایر همکاران هم رده، مزیت متمایزی را برای خود خلق نمایند.
سوالی که معمولاً هر کسبوکاری با آن مواجه است، این است که دفتر یا کارخانهاش باید کجا باشد؟ بنگاههای بزرگ برای یافتن پاسخ این پرسش به مطالعاتی نیاز دارند که «مکانگزینی» نام دارد.
درآمدزایی از طریق ترجمه یکی از راههای پیش روی فارغالتحصیلان دانشگاهی یا افراد تحصیلکرده برای کسب درآمد است. از شغل مترجمی به عنوان شغلی با درآمد زیاد یاد میشود اما در کشور ما درآمد مترجمی به گونهای نیست که آنها بینیاز از شغل دیگری باشند.
آیا تا به حال برای شما پیش آمده که وارد اتاق کارتان شوید و فراموش کنید که چه میخواستید انجام دهید؟
مشتری ها جذب محصولاتی می شوند که درست وسط طبقه بندی قرار گرفته اند و نه در دو سوی آن و این که وقتی قیمت ها بخش یا هجای کمتری داشته باشند و با ۹ تمام شوند، ما آنها را پایین تر تصور می کنیم.
یقینا یکی از عوامل موفقیت، داشتن ذهن توانمند در مدیریت امور مالیست. گاهی تصور میشود که مدیریت مالی فقط سر و کار داشتن با پول است. ولی مدیریت مالی یعنی تبدیل منابع و داشتههای گوناگون مثل زمان، فرصت، دوستان، رابطهها، مهارتها و… با پول است.
ساعت 2 بعدازظهر شیفت کارش شروع میشود؛ تا 10 شب؛ روزی 8 ساعت، بدون تعطیلی، بدون استراحت، بدون بیمه، هوا سرد باشد یا گرم، آلوده باشد یا پاک؛ فرقی نمیکند. او باید هر روز 8 ساعت کنار اتوبان بایستد و حواسش شش دانگ جمع باشد که مسافری، بدون کارتزدن سوار نشود.
این بار میخواهیم به کار چاپ روی سطوح به عنوان یک حرفه نگاه کنیم و از کار شرکتهای تبلیغاتی که کار چاپ روی تیشرت، لیوان، پرچم و غیره انجام میدهند، سردربیاوریم.
لزوما دستیابی به یک شغل پر درآمد، موفقیت نیست. اگر از این نگاه به موفقیت بنگریم، باید بسیاری از افراد که در مشاغل مهم و تأثیرگذار جامعه در حال خدمت بوده ولی درآمد زیادی ندارند را آدمهای غیرموفقی بدانیم.
اگر قرار است که دو تا قورباغه را بخوری، اول قورباغه ای را که زشت تر است بخور.
به نظر شما برای تبدیل شدن به یک خانواده با هوش مالی بالا چه باید کرد؟ در این مقاله ده مورد از مهمترین نکاتی را که اعضای خانواده باید تلاش کنند تا به عادات روزانه خود تبدیل نمایند مورد بررسی قرار خواهیم داد.
در این نوشته خانم فلاحی به زبان ساده و صمیمی تجربیات خود را در مورد کارآفرینی و خلاقیت در کار در اختیار همه قرار داده اند.
حتی خسیسترین آدمها هم هرزگاهی برای خودشان پول خرج میکنند. اگر با روش مناسبی بتوانید به هر مشتری بالقوهای نزدیک شوید، حتما میتوانید فروش پر سودی داشته باشید.
مشاغل زیادی هستند که ما آنها را به درستی نمیشناسیم. آدمهای زیادی هم هستند که هنوز جویای شغل مناسب هستند. در این مقاله با شغل تولیدی لباس شما را آشنا میکنیم.
با توجه به تایم 8 ساعتی که در محل کار می گذرانیم طبیعی است که گاهی نتوانیم ناراحتی را به مدت طولانی در خود نگه داریم و با یک تلنگر بشکنیم و اشکمان جاری شود.
درباره كالا يا خدمتي كه ميخواهيد دريافت كنيد كاملاً تحقيق كنيد و از كيفيت، سلامت، قانوني بودن، تاريخ انقضا و اعتبار آن در فروشگاه مربوطه مطمئن شويد.
چانهزني براي پرداخت مبلغي كمتر در ازاي دريافت كالاي بيشتر يا خدمات بهتر، بهقدري در بين مشتريان رايج و معمول شده كه ميتوان گفت منفعتطلبي در خريدكردن، به يكي از ويژگيهاي عادي ما انسانها تبديل شده است.
هیچ کدام از ما به اندازه کافی خوش شانس نیستیم که با رئیسی کار کنیم که خوب می داند چگونه بین دموکراسی و نظم و انضباط تعادل برقرار کند.
به دلیل رفع تحریم و نیز تمایل بانکهای خارجی برای ایجاد ارتباط، به لحاظ قانونی، هیچ منعی در جهت حضورشان در ایران وجود ندارد، اما تحت شرایطی خاص که قابل بررسی است.
بازاریابی به ساده ترین شکل آن شامل یافتن بستری مناسب جهت تطابق منابع سازمان از قبیل منابع انسانی ملی و فیزیکی با خواست و نیاز مشتریان است.
بعد از اتمام پروژه به جای جشن و مراسم عکس گرفتن، با همکارانتان یک جلسه ترتیب دهید و درباره مشکلاتی که در طول پروژه داشتهاید و اشتباهاتی که انجام دادهاید صحبت کنید.
این روزها اگر سر و کارتان با بیمارستان بیفتد عملا با جیب خالی برمیگردید. با برنامه ریزی مناسب می توانید هم از مواد غذایی سالم استفاده کنید و هم زیر فشار بودجه اقتصادی کمر خم نکنید.
کلید آینده کسبوکار شما به میزان خوشحال کردن دوباره و دوباره مشتریان و مصمم ساختن آنها برای ادامه همکاری با شما بستگی دارد.
کارمندان به صورت تیمی کار میکنند و اگر یک عضو تیم همیشه تأخیر داشته باشد به مقدار زیادی بر کارایی تیم و خروجی آن تأثیر خواهد گذاشت.
فقط کافی است بتوانید مشتریها را دوباره به سمت خودتان بکشانید و آنها را آنقدر شاد به بیرون بفرستید که به دیگران تبلیغتان را بکنند، شاید اطرافیان آنها هم مشتری شما شوند و آنها هم همین کار را برای جذب مشتری شما انجام دهند.
بیشتر از ۸ ساعت کار در روز شما را خسته میکند، در طول هفته زمانی برای رفع این خستگی به دست نمیآید و همین باعث میشود هرروز خستهتر و بیمیلتر از گذشته به محل کار خود بروید.
هرچه کارمندان قوی تری داشته باشید شرکت قوی تری خواهید داشت. تلاش برای کارمندان بهتر در نهایت به خودتان بر میگردد.
اغلب موارد مختلف، همگی باهم، تحت عنوان واژه آشنای «مشکل» رخ میدهند. اما برای بهترین راه حل، شما باید مهارتهای مختلفی داشته باشید. اول از همه لازم است فرق مهم و حساس میان یک مشکل و یک تصمیمگیری را بدانید.
برای دستیابی به مدیریت عالی، ارتباطات و مهارتهای اجتماعی نیاز است. مهم نیست که چه چالشهای اجتماعی را تجربه میکنید. بهکار بردن استراتژیهای ارتباطی به شما کمک خواهد کرد تا روابط اجتماعی خود را بهبود دهید.
اگر میخواهید بعد از اتمام دانشگاه وارد دنیای کارآفرینی شوید بهتر است به فکر زندگی کارآفرینانه باشید؛ لایف استایل زندگی دانشجویی به درد همان دوران میخورد.
در حال حاضر کمتر خانواده ای تمایل دارد، قند مصرفی خود را به صورت کله قند خریداری کرده و در خانه خرد کند، همین موضوع فرصت مناسبی برای عرضه قند خرد شده را ایجاد می کند. در این مقاله این مدل ارزان قیمت کسب وکار خانگی را برایتان شرح می دهیم.
در دو مقاله قبلی به این موضوع پرداختیم که انسان معتمد رفتارهای قابل پیشبینی دارد. در این مقاله می خواهیم نکاتی را برایتان بگوییم که با بکار گرفتن آنها میتوانید در نظر همکارانتان انسان معتمدی جلوه کنید.
بعضی از افراد اهمیتی نمی دهند بهای مزهای که می پرانند ناراحتی یک شخص و یا شاید نابود شدن روحیه او برای یک روز کامل است، اما وقتی هدف چنین افرادی در محل کارمان هستیم چه باید بکنیم؟
به منظور این که بتوانید در جلسات کاری بهتر ارتباط برقرار کنید، باید تصورات ناصحیح در زمینه ارتباطات را بدانید.
چیزی که ممکن است در نظر فروشنده معمولی یا بیاهمیت بیاید، در نظر مشتری ریسک بزرگی میآید. چیزی که ممکن است در نظر برخی «فقط چند هزار تومان ناقابل» بیابد، ممکن است در نظر دیگران «وای خدای من، پنجاه هزار تومان!» بیاید.
در پروسه اعتمادکردن ابتدا رفتارهای شخص را در طول زمان زیر نظر میگیرید و بعد به مرور زمان تصمیم میگیرید که روی این شخص سرمایهگذاری کنید یا نه.
اولین کار برای زمانی که می خواهید کسب و کاری را شروع کنید ریختن طرح کسب و کار است. اما این طرح اگر ایده خوبی پشتش نباشد به چه دردی می خورد؟
. وقتی به کسی اعتماد زیادی داریم در حقیقت وارد دنیای او شدهایم، پس تمام حرف هایش را هم قبول میکنیم. حالت عکسِ این قضیه وقتی اتفاق میافتد درجه بالایی از آشفتگی را برایمان می آورد.
طراح رابط کاربری سایت یکی از غیر قابل درکترین مشاغل در دنیا لقب گرفته است. اگر طراح رابط کاربری هستید برای توضیح درباره شغلتان چه می گویید؟
وقتی یک کارمند نمیداند دقیقا باید چه کاری انجام دهد مشکل از او نیست بلکه از مدیر است.
در هر سازمانی که هستید، با هر شرایطی که زندگی میکنید، بیشترین مسولیتها را هم که داشته باشید، می توانید در روز یک ربع برای مطالعه در نظر بگیرید.
تا به حال شده برای جلسه ای به یک دفتر دعوت شوید و بعد ببینید که طرف مقابل بیشتر از اینکه به حرفهای شما گوش دهد به صفحه گوشی موبایل یا لپ تاپ خود نگاه می کند؟
این مقاله توصیه هایی است کوتاه و البته مهم برای آن ها که قصد ندارند آرامش کارمندی خود را بر هم زنند و البته علت این تصمیم به خود آن ها مربوط است.
تمام کردن جلسه ها ظرافت خاص خودش را می طلبد، به خصوص اگر وقت جلسه هم تمام شده باشد، یا تعدادی سوال را بی پاسخ به امان خدا گذاشته اید، یا بدتر از همه حتی نظرتان را ثابت نکرده اید.
تایوانی ها یک شعار اقتصادی جالب دارند: «هر خانه یک کارخانه و هر کارخانه یک خانه!» این شعار اولین بار با هدف توسعه کسب وکارهای کوچک خانگی طراحی شد.
کارفرما شدن، یا به اصطلاح عام تر، صاحب کار شدن، یک نقطه نیست. بلکه مسیری است که باید آن را طی کرد تا به جایگاه مورد نظر رسید.